fredag 8 april 2011

Sånt som egentligen inte förtjänar nån rubrik

Idag har jag matchat min outfit med kaffekoppen. Jag tänkte bifoga ett bildbevis men det vore kanske att gå till överdrift.

I övrigt roar jag mig med att skriva text direkt i avhandlingsmallen. Jäklar vad mycket smartare man känner sig när ens svamliga resonemang ser ut att höra hemma i en riktig bok.

EDIT: Något som verkligen hade förtjänat att förevigas på bild och blogg var hur Den Smarte Doktorandens Smarte Handledare hade matchat sin outfit med ryggen på alla sina pärmar och dessutom arrangerat dessa pärmar på skrivbordet i en formation som närmast påminde om ett tempelbygge (ja ni hör ju, det går inte att beskriva utan måste med egna ögon beskådas). Givetvis påpekade jag detta för honom, och givetvis förnekade han alla sådana intentioner. Han hade också mage att antyda att det bara är jag som tänker i termer av matchning. I say han har fett fel där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar