onsdag 1 juni 2011

Wear it like a clown

Skriver avhandling och målar naglarna. Det här är egentligen ingen modeblogg men ibland måste man ju bjuda till.

Ikväll blir det alltså bourdeauxröda naglar som matchar de blockfärgade pumpsen. Knallrosa-kanariegult-kleinblått-ärtgrönt. Till det illorange väska. Man ba' oh, fashion statement. Kanske dags att starta blogg på det temat också?

EDIT: Fast det ÄR ju ett statement. Sist jag hade de här skorna, vilket är ca. fyra år sedan, utbrast föremålet för dagens festligheter, a.k.a. den nyblivna doktorn, när jag klev in på vårt då gemensamma kontor: "Asså --- jag måste bara säga, det där var de fulaste skor jag nånsin sett". Så ikväll har jag dem för att hedra henne. What goes around comes around eller eh, nånting, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar