fredag 24 augusti 2012

Plötsligt händer det

Ni vet det där jag ältat tidigare, om att jag inte skulle känna igen en poäng om den så hoppade upp och slog mig i huvudet? Så sitter man och skriver och väntar på att klockan ska slå helg och plötsligt inser man att

jagserpoängenjagserpoängenjagserpoängenjagserpoängenjagserpoängenjagserpoängenjagserfaktisktenpoängidetjagförnärvarandeskriver!!!!!!

Det är stort. Det känns lite som om jag haft en uppenbarelse. Antingen det eller en analytisk orgasm.

2 kommentarer:

  1. En annan doktorand8 september 2012 kl. 21:40

    Förstår precis vad du menar. Hade en sån i torsdags. :)

    Tack för en trevlig blogg, hög igenkänningsfaktor!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller som ett deprimerande bevis på att andra upplever samma skit som man själv... Oavsett, kul att du läser och jag ska försöka bli lite flitigare med inlägg framöver!

    SvaraRadera