lördag 18 januari 2014

i bloggandets frånvaro

Har det hänt saker. Bl.a. har en avhandling nästan skrivits färdigt. Och så har personer undrat var jag är. Nu skäms jag nästan lite över alla reflektioner och all ångest jag låtit bli att delge er under det senaste året. Och såna fantastiska saker som sagts, typ det där om att ska man bli underkänd på en avhandling från [insert name of my lärosäte] så måste man skriva en brilliant och innovativ sådan. Jag antar att det skulle vara lugnande. Jag tror att det funkade, typ.

Men jag har inte riktigt tid med att uppdatera om läget nu. Manusinlämning på tisdag. Hej så länge!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Just hemkommen från din disputation, otroligt spännande var den! Nu ser jag fram emot att läsa din avhandling, också. Tack ska du ha!

    /Kristina (DAK)

    SvaraRadera
  2. Hoho, kul du tycker det! Har du fått nån avhandling då? Annars, ge mig en adress dit man kan skicka fysiska saker så får du en med posten (avhandlingen finns inte i fulltext i diva än). Hälsar en glad doktor!

    SvaraRadera
  3. Jodå, jag hann hugga åt mig ett ex! Nu står den i gott sällskap i min bokhylla.

    SvaraRadera